Asortyment Moje zakupy
  • Sklep

  • Materiał

  • Boxy Prezentowe

  • Szycie na miarę

  • Nowości

  • Promocje

  • Blog

  • Zwrot

    Zwroty w Holystic

    Chcesz dokonać zwrotu? Z paczką w ruchu zwrot jest darmowy

    W Holystic zgodnie z prawem przysługuje Ci 14-dniowe prawo do odstąpienia od zawartej umowy, poza produktami objętymi personalizacją. Jest nam przykro, że nasz produkt z jakiś względów nie spełnił Twoich oczekiwań. Mamy jednak nadzieję, że podzielisz się z nami Twoimi odczuciami, abyśmy w przyszłości mogli się rozwijać dzięki Tobie.

     

    Jak dokonać zwrotu w 3 prostych krokach

    1. Wypełnij poniższy formularz

    Wskaż w nim dogodny dla Ciebie punkt odbioru w kiosku w ruchu

    2. W ciągu 48h otrzymasz etykietę

    Wydrukuj ją, naklej na paczkę i zanieś do wybranego przez Ciebie kiosku ruchu

    3. Weryfikacja paczki

    Po otrzymaniu paczki, produkt/produkty w niej zawarte przechodzą proces weryfikacji. W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania Twojej paczki, dokonamy zwrotu na podany przez Ciebie w formularzu numer konta. 

     

    Zawartość paczki ze zwrotem:

    • Ubranie nie może nosić śladów używania (w tym zapachów)
    • Ubranie musi być w oryginalnym opakowaniu (folia, zawieszka)
    • Napisz na paczce/ w paczce numer zamówienia

    Możesz korzystać z następujących opcji zwrotu:

    • skorzystać ze zwrotu przez portal Paczka w RUCHu - darmowa dostawa na terenie Polski
    • zwrócić przesyłkę kurierem samodzielnie wysyłając ją na adres FHU DANUTA WARTAK ul. Wileńska 40, 26-110 Skarżysko-Kamienna (koszty dostawy nie są przez nas pokrywane)
    • nie pokrywamy kosztów dostawy w przypadku zwrotów zamówień z poza granicy Polski

    Wymiany:

    Aktualnie nie ma możliwości zrealizowania wymiany. Jeśli jesteś zainteresowana wymianą prosimy o złożenie odrębnego zamówienia i o zaznaczenie w formularzu zwrotu opcji "Chcesz dokonać wymiany produktu?" jako TAK. W przypadku zwrotów połączonych z wymianą przyspieszamy proces zwrotu płatności.

    Zwroty produktów spersonalizowanych:

    Produkty spersonalizowane nie podlegają możliwości zwrotu zgodnie z art. 38 Prawa konsumenta.

    Jeśli produkt nie odpowiada w pełni Twoim oczekiwaniom możesz zawsze się z nami skontaktować na adres mailowy holysticpoland@gmail.com a my postaramy się znaleźć rozwiązanie na zaistniały problem. 

    Zwrot płatności:

    Zwrotu płatności dokonamy przelewem na numer konta podany w formularzu zwrotu lub na konto wykorzystane w procesie płatności.

    Dodatkowe uwagi:

    Nie przyjmujemy przesyłek z opłatą za nadanie przerzuconą na adresata. Nie przyjmujemy przesyłek typu Paczkomat. Przyjmujemy tylko przesyłki pod poniższy adres, bądź przesłane w formie wygodnego zwrotu do punktu Paczka w RUCHu, zgodnie z procedurą opisaną w elektronicznym formularzu zwrotu.

    Zwroty lub reklamowane produkty wysyłać należy na adres:

    HOLYSTIC KATARZYNA WARTAK

    ul. Wileńska 40,

    26-110 Skarżysko-Kamienna  

     

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium