
![]() |
Darmowa dostawa w całej Polsce |
![]() |
14 dni na zwrot bez podawania przyczyny |
![]() |
Wygodne i szybkie płatności |
![]() |
Bezpieczeństwo płatności dzięki szyfrowaniu SSL |

Zwroty w Holystic
Chcesz dokonać zwrotu? To dla nas żaden problem! Z paczką w ruchu zwrot jest darmowy
W Holystic zgodnie z prawem przysługuje Ci 14-dniowe prawo do odstąpienia od zawartej umowy (prawo do zwrotu nie dotyczy jednak produków spersonalizowanych). Jest nam przykro, że nasz produkt z jakiś względów nie spełnił Twoich oczekiwań. Mamy jednak nadzieję, że podzielisz się z nami Twoimi odczuciami, Twoja opinia jest dla nas niezwykle ważna. Wypełnij poniższy formularz, wskaż dogodny dla Ciebie punkt odbioru, a my w ciągu 2 dni roboczych wygenerujemy dla Ciebie etykietę, abyś mogła pozostawić Twoją paczkę w wybranym przez Ciebie kiosku ruchu. Po otrzymaniu paczki, produkt/produkty w niej zawarte przechodzą proces weryfikacji. Następnie, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania Twojej paczki, dokonamy zwrotu na podany przez Ciebie numer konta.
Zawartość paczki ze zwrotem:
- Ubranie nie może nosić śladów używania (w tym zapachów)
- Ubranie musi być w oryginalnym opakowaniu (folia, zawieszka)
- Napisz na paczce/ w paczce numer zamówienia
Możesz korzystać z następujących opcji zwrotu:
- skorzystać ze zwrotu przez portal Paczka w RUCHu - darmowa dostawa na terenie Polski
- zwrócić przesyłkę kurierem samodzielnie wysyłając ją na adres FHU DANUTA WARTAK ul. Wileńska 40, 26-110 Skarżysko-Kamienna (koszty dostawy nie są przez nas pokrywane)
- nie pokrywamy kosztów dostawy w przypadku zwrotów zamówień z poza granicy Polski
Wymiany:
Aktualnie nie ma możliwości zrealizowania wymiany. Jeśli jesteś zainteresowana wymianą prosimy o złożenie odrębnego zamówienia i o zaznaczenie w formularzu zwrotu opcji "Chcesz dokonać wymiany produktu?" jako TAK. W przypadku zwrotów połączonych z wymianą przyspieszamy proces zwrotu płatności.
Zwroty produktów spersonalizowanych:
Produkty spersonalizowane nie podlegają możliwości zwrotu zgodnie z art. 38 Prawa konsumenta.
Jeśli produkt nie odpowiada w pełni Twoim oczekiwaniom możesz zawsze się z nami skontaktować na adres mailowy holysticpoland@gmail.com a my postaramy się znaleźć rozwiązanie na zaistniały problem.
Zwrot płatności:
Zwrotu płatności dokonamy przelewem na numer konta podany w formularzu zwrotu lub na konto wykorzystane w procesie płatności.
Dodatkowe uwagi:
Nie przyjmujemy przesyłek z opłatą za nadanie przerzuconą na adresata. Nie przyjmujemy przesyłek typu Paczkomat. Przyjmujemy tylko przesyłki pod poniższy adres, bądź przesłane w formie wygodnego zwrotu do punktu Paczka w RUCHu, zgodnie z procedurą opisaną w elektronicznym formularzu zwrotu.
Zwroty lub reklamowane produkty wysyłać należy na adres:
FHU DANUTA WARTAK
ul. Wileńska 40,
26-110 Skarżysko-Kamienna