Asortyment Moje zakupy
  • Sklep

  • Materiał

  • Boxy Prezentowe

  • Szycie na miarę

  • Nowości

  • Promocje

  • Blog

  • Śledzenie paczki

    Jak mogę śledzić wysłaną paczkę

    W chwili gdy przesyłka zostanie przekazana kurierowi otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. Jeśli przesyłka została wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej możesz wejść na stronę http://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=znajd%C5%BA+przesy%C5%82k%C4%99 lub skontaktować się z pracownikiem Poczty Polskiej i zapytać o paczkę (list priorytetowy) o otrzymanym numerze,

    Infolinia Poczty Polskiej (działa w dni robocze w godzinach 8:00 - 20:00):
    - dla korzystających z telefonów stacjonarnych:
    801 333 444 (opłata jak za połączenie lokalne)
    - dla korzystających z telefonów komórkowych i z zagranicy:
    (+48) 43-842-06-00 (opłata wg cennika operatora).

     

    Jeśli natomiast przesyłka została wysłana kurierem, możesz sprawdzić gdzie ona się znajduje korzystając ze strony www.kurierem.pl, lub odwiedzając bezpośrednio:

    W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o skontaktowanie się z naszymi serwisem obsługi klienta holysticpoland@gmail.com. 

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium