Najlepsza obsługa
Darmowa dostawa
w całej Polsce
Holystic - 14 dni na zwrot 14 dni na zwrot
bez podawania przyczyny
Holystic - wygodne płatności Wygodne i szybkie
płatności
Holystic - szyfrowanie danych Bezpieczeństwo płatności
dzięki szyfrowaniu SSL
Promocje
Czerwona marynarka damska
Czerwona marynarka damska
399,00 zł 219,00 zł
Granatowa marynarka
Granatowa marynarka
399,00 zł 219,00 zł
Biała marynarka damska
Biała marynarka damska
399,00 zł 219,00 zł
Czerwona bomberka damska
Czerwona bomberka damska
389,00 zł 279,00 zł
Granatowa bomberka damska
Granatowa bomberka damska
389,00 zł 279,00 zł
Biała bomberka damska
Biała bomberka damska
389,00 zł 279,00 zł
Wiosenny skórzany trencz damski
Wiosenny skórzany trencz damski
659,00 zł 459,00 zł
Czerwony kombinezon damski w paski
Czerwony kombinezon damski w paski
379,00 zł 229,00 zł
Skórzany trencz malinowy - Limitowana Edycja
Skórzany trencz malinowy - Limitowana Edycja
659,00 zł 459,00 zł
Granatowy kombinezon damski w paski
Granatowy kombinezon damski w paski
379,00 zł 229,00 zł
Wiosenny trencz damski beżowy
Wiosenny trencz damski beżowy
559,00 zł 389,00 zł
Kombinezon w paski granatowo-biały
Kombinezon w paski granatowo-biały
379,00 zł 229,00 zł
Pytania i odpowiedzi

Płatności i Dostawa

  1. Czy płacenie w internecie jest bezpieczne?
    Sklep internetowy Holystic.pl wykorzystuje szyfrowanie SSL w trosce o bezpieczeństwo Klientów. Dzięki czemu wszystkie dane osobowe Klientów są u nas bezpieczne.

  2. Jakie formy płatności są akceptowane w Holystic.pl?
    Holystic oferuje różnorodne formy płatności: płatność za pobraniem, przedpłata przelewem oraz płatność za pośrednictwem serwisu Dotpay. Decyzja, którą z nich wybierzesz należy do Ciebie. Szczegóły znajdziesz w zakładce "Formy płatności".

  3. Gdzie znajduje się moja paczka?
    W chwili gdy przesyłka zostanie przekazana kurierowi otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. Wtedy możesz na bieżąco sprawdzać gdzie znajduje się Twoja paczka. Szczegóły znajdziesz w zakładce "Śledzenie paczki".

  4. Jakie są koszty wysyłki?
    Szczegóły odnośnie kosztów i sposobów dostawy znajdziesz w zakładce "Czas i koszty dostawy"

  5. Czy Holystic.pl oferuje darmową przesyłkę?
    Oczywiście, aktualnie Holystic oferuje darmową przesyłkę na wszystkie płaszcze Holystic.

  6. Jaki jest czas dostarczenia przesyłki?
    Średni czas realizacji i dostarczenia przesyłki wynosi 2-7 dni roboczych. Szczegóły znajdziesz w zakładce "Czas realizacji zamówień"

  7. Co zrobić gdy przesyłka do mnie nie dotarła?
    Jeśli przesyłka nie dotarła do Ciebie w ciągu 7 dni roboczych od realizacji zamówienia prosimy skontaktować się niezwłocznie z naszym biurem obsługi klienta drogą mailową pisząc na adres holysticpoland@gmail.com

Moje Konto

  1. Jak się zarejestrować?
    Należy kliknąć w lewym górnym rogu w zakładkę "Zarejestruj się", wówczas zostaniesz bezpośrednio przekierowany do okna rejestracji. Tam podaj swój adres e-mail oraz hasło. W celu bezpieczeństwa zawrzyj w swoim haśle zarówno duże jak i małe litery, cyfry oraz znaki. Aby zarejestrować się konieczna jest również akceptacja warunków regulaminu. Po kliknięciu na przycisk "zarejestruj się" powinieneś zostać przekierowany na główną stronę oraz powinien pojawić się zielony napis: "Konto zostało założone. Aby zalogować się do sklepu, sprawdź pocztę i kliknij na link potwierdzający poprawność adresu e-mail."Aby zakończyć proces rejestracji postępuj zgodnie z wytyczonymi wskazówkami.

  2. Jak się zalogować?
    Aby zalogować się do sklepu internetowego Holystic.pl należy kliknąć w zakładkę "Zaloguj się". Wówczas powinieneś zostać przekierowany do okna logowania. Tam podaj swój adres e-mail oraz hasło, które wprowadzałeś podczas procesu rejestracji.

  3. Zapomniałam hasło, co zrobić?
    Klikając na zakładkę "Zaloguj się" w lewym górnym rogu, zostaniesz przekierowany do okna logowania. Aby odzyskać hasło kliknij na link znajdujący się pod przyciskiem "Zaloguj się" > "Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj". Wówczas zostaniesz przekierowany na kartę zmiany hasła i tam podaj swój adres e-mail, który podałeś podczas procesu rejestracji.

  4. Jak zobaczyć moją listę życzeń/produkty dodane do przechowalni?
    Aby zobaczyć Twoją listę życzeń musisz być zalogowany w sklepie internetowym Holystic.pl. Następnie przejdź do zakładki "Moje konto". Wówczas wyświetli Ci się Twój Panel Klienta. W nim znajdziesz informacje dotyczące Twoich zamówień, ustawienia konta, listę adresów wykorzystywanych w procesie fakturowania oraz dostawy, a także przycisk prowadzący do listy produktów dodanych do przechowalni.

  5. Gdzie mogę znaleźć dane mojego konta Holystic.pl?
    Dane do Twoje konta Holystic.pl znajdziesz logując się do naszego sklepu, a następnie klikając w zakładkę "Moje konto".

  6. Jak mogę zmienić domyślny adres dostawy?
    Aby zmienić domyślny adres dostawy wystarczy zalogować się do sklepu Holystic.pl, kliknąć w zakładkę Moje Konto, a następnie w sekcji "Adresy" kliknij na "Przejdź do edycji adresów". Tutaj możesz szybko modyfikować Twoje adresy oraz zmienić domyślny adres dostawy bądź płatności.

  7. Co znajdę na stronie "Moje konto"?
    W zakładce "Moje konto" w panelu klienta znajdziesz:

    1. listę Twoich zamówień - numer zamówienia, wartość, status oraz przesyłka,

    2. informacje dotyczące ustawienia Twojego konta - email, Twoje imię oraz nazwisko

    3. adresy (adres do fakturowania/płatności oraz adres dostawy) - klikając na przycisk "Przejdź do edycji adresów" możesz w prosty sposób ją edytować (dodawać nowe adresy, edytować, usuwać bądź ustawiać je jako domyślne do procesu płatności bądź wysyłki)

    4. produkty - klikając na przycisk "Produkty w przechowalni" możesz zobaczyć historię produktów dodanych do niej, każdy produkt z przechowalni możesz w prosty sposób dodać do koszyka

Zamówienie

  1. Nie jestem pewna, który rozmiar jest dla mnie właściwy, co zrobić?
    W karcie każdego produktu zawarta jest tabela z wymiarami ciała jakie musi spełniać dana osoba, aby dany rozmiar był dla niej odpowiedni. Jeżeli mimo to masz problem z doborem odpowiedniego rozmiaru, skontaktuj się z biurem obsługi Holystic pisząc na adres holysticpoland@gmail.com. W treści wiadomości powinny być zawarte Twoje wymiary: obwód klatki piersiowej, obwód talii i obwód bioder, co pomoże nam w dobraniu odpowiedniego rozmiaru. Polecamy zapoznanie się również z naszym "Przewodnikiem po rozmiarach" (już wkrótce).

  2. Jak złożyć zamówienie?
    Proces realizacji zamówienia jest bardzo prosty. Wystarczy jedynie kliknąć na "do koszyka" w karcie produktu, który chcesz zamówić. Wówczas zostaniesz przekierowany do koszyka, gdzie należy wybrać sposób dostawy i płatności, wpisać ewentualny kupon rabatowy. Po upewnieniu się czy wszystko zaznaczyłeś prawidłowo kliknij "zamawiam". Następnie wpisz Twoje dane, włącznie z adresem, na który ma zostać wysłany produkt i kliknij "podsumowanie". Upewnij się czy wszystkie dane wpisałeś prawidłowo. Jeżeli tak, kliknij "złóż zamówienie".

  3. Czy mogę anulować zamówienie?
    Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie został poinformowany kurier o wysyłce pisząc maila na adres pomoc@holystic.pl o tytule: ANULOWANIE ZAMÓWIENIA/ZMIANA W ZAMÓWIENIU.

  4. Czy mogę zamówić produkt telefonicznie?
    Niestety nie jest to możliwe. Jeżeli jednak masz pytanie bądź potrzebujesz pomocy w procesie zamówienia prosimy skontaktować się z nami mailowo na adres: holysticpoland@gmail.com.

  5. Jak mam pielęgnować otrzymany produkt?
    W karcie każdego produktu zawarta jest informacja jak należy obchodzić się z danym produktem: przepis prania, prasowania, itp. Dodatkowo każdy Klient otrzymuje specyfikację produktu z informacją jak należy pielęgnować otrzymany produkt, aby jak najdłużej zachował on świeżość i nienaruszony wygląd.

Zwrot i Wymiana

  1. Jak mogę zwrócić bądź wymienić zakupiony produkt?
    Tak, oczywiście. Sklep Holystic oferuje swoim Klientom możliwość wymiany bądź zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. Zachęcam również do zapoznania się z zakładką poświęconą zwrotom i wymianom.

  2. Czy mogę wymienić produkt na inny?
    Zakupiony produkt możesz wymienić jedynie na inny kolor danego produktu bądź inny rozmiar (w przypadku gdy inny rozmiar/kolor jest dostępny). Wymiana na inny model niestety nie jest możliwa.

  3. Jaka jest procedura zwrotu produktu?
    W ciągu do 14 dni od otrzymania przesyłki Klient ma prawo do zwrotu bez podania przyczyny. W takiej sytuacji prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem obsługi mailowo (holysticpoland@gmail.com). W zakładce "zwroty i wymiany" jest podana przykładowa treść e-mail'a i wszystkie informacje, które należy zamieścić w wiadomości, aby usprawnić proces zwrotu. Następnie Klient wysyła (na swój koszt) produkt w nienaruszonym stanie. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzamy stan produktu. Jeżeli zwrot zostanie uznany, natychmiast zwracamy pieniądze Klientowi (włącznie z kosztami za przesyłkę).

  4. Jaka jest procedura reklamacji?
    Należy wypełnić formularz reklamacyjny i wysłać go na e-mail: holysticpoland@gmail.com wpisując w temacie wiadomości- REKLAMACJA. Następnie prosimy odesłać produkt na adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, ul.Wileńska 40. Aby reklamacja mogła zostać przyjęta produkt powinien zawierać wszystkie metki i wydrukowany paragon wraz z oryginałem wypełnionego formularza reklamacji z podpisem ręcznym. Wysłany produkt powinien być suchy i czysty. 

Inne

  1. Jak mogę się skontaktować z obsługą klienta?
    Z obsługą klienta możesz skontaktować się na dwa sposoby: droga mailową pisząc na adres holysticpoland@gmail.com.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl