Najlepsza obsługa
Darmowa dostawa
w całej Polsce
Holystic - 14 dni na zwrot 14 dni na zwrot
bez podawania przyczyny
Holystic - wygodne płatności Wygodne i szybkie
płatności
Holystic - szyfrowanie danych Bezpieczeństwo płatności
dzięki szyfrowaniu SSL
Promocje
Granatowa marynarka
Granatowa marynarka
399,00 zł 349,00 zł
Biała marynarka damska
Biała marynarka damska
399,00 zł 349,00 zł
Czerwona bomberka damska
Czerwona bomberka damska
389,00 zł 349,00 zł
Granatowa bomberka damska
Granatowa bomberka damska
389,00 zł 349,00 zł
Biała bomberka damska
Biała bomberka damska
389,00 zł 349,00 zł
Czerwona marynarka damska
Czerwona marynarka damska
399,00 zł 349,00 zł
Jak kupować?

Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym Holystic.pl

  1. Przeglądaj i wybierz interesujący Cię produkt
  2. Wybierz odpowiadający Ci rozmiar a następnie dodaj produkt do koszyka klikając na przycisk "Do koszyka"
  3. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w naszym sklepie zarejestruj się, jeśli natomiast dokonałeś już procesu rejestracji zaloguj się. Sklep Holystic.pl oferuje dodatkowo możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji.
  4. Wybierz bądź wprowadź twoje dane oraz dane do wysyłki, potwierdź zakup, klikając w przycisk "Podsumowanie".
  5. Teraz wyświetli Ci się karta zamówienia ze wszystkimi wprowadzonymi przez Ciebie informacjami, zweryfikuj czy dane są poprawne a następnie kliknij na przycisk "Złóż zamówienie".
  6. Zapłać za zamówienie
  7. Gotowe! Twoje zamówienie zostało wysłane. Teraz dostaniesz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

Czy muszę posiadać konto w Holystic.pl, aby móc dokonać zamówienia?

W Holystic.pl możesz dokonać zamówienia bez zakładania konta, w sekcji "Twoje dane" należy wybrać opcję "Złóż zamówienie". Założenie konta w Holystic daje jednak wiele korzyści, w tym możliwość śledzenia statusu zamówienia oraz przesyłki, dostęp do historii zamówień, przechowalni oraz udział w wielu akcjach promocyjnych i zniżkach dla naszych stałych klientów. 

Czy po złożeniu zamówienia mogę wprowadzić w nim zmiany?

Jak tylko przyjmiemy od Ciebie zamówienie przystępujemy do jego realizacji i kontaktujemy się z firmą kurierską jeszcze w dniu złożenia zamówienia. Z tego względu czas na dokonanie jakichkolwiek zmian w zamówieniu jest ograniczony. Jeśli zależy Ci na modyfikacji zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej telefonicznie bądź drogą mailową. 

Czy mogę zmienić adres dostawy już po złożeniu zamówienia?

Pamiętaj, aby przed potwierdzeniem zamówienia dokładnie skontrolować dane do wysyłki. Jeśli po dokonaniu zamówienia znalazłeś w adresie przesyłki błąd bądź chciałabyś zmienić adres na inny skontaktuj się z nami jak najszybciej. Dokonanie tego rodzaju zmiany jest możliwe jedynie przed przekazaniem zamówienia firmie kurierskiej.

Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?

Niestety nie ma możliwości łączenia kilku zamówień w jedno. Każde z nich jest realizowane oddzielnie.

Czy mogę sprawdzić aktualny stan mojego zamówienia?

Tak oczywiście, stan zamówienia oraz historia Twoich zakupów są dostępne na Twoim koncie (Moje konta > Panel klienta). Jeśli jednak przy dokonaniu zamówienia nie zarejestrowałeś się, nie będziesz mógł śledzić zamówienia.

Stan zamówienia możesz sprawdzić w Panelu klienta. Klikając w interesujące Cię zamówienie, pojawią się następujące informacje:

  1. stan realizacji zamówienia
  2. zakupione produkty
  3. koszt zamówienia
  4. dane adresowe do faktury oraz dostawy
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl